lauantai 6. joulukuuta 2014

Itsenäisyyspäivän pikaterveiset

Kuvat.
Aattelin tulla vielä pikaisesti toivottelemaan kaikille mukavaa itsenäisyyspäivää ennen illan pippaloihin ja Linnan juhlien kisakatsomoon suuntaamista - tänään on taas se päivä, kun viimeistään huomaa keskittyä ajattelemaan sitä, miten hieno asia suomalaisuus oikeastaan onkaan. Vaikka rakkaasta kotimaasta löytyykin vielä paljon epäkohtia ja korjausta sekä asennemuutoksia vaativia seikkoja, oon kuitenkin pohjimmiltani äärettömän kiitollinen kaikesta siitä, mitä Suomeen syntyminen ja täällä asuminen mahdollistaa. 97-vuotiaan isänmaan kunniaksi löysin pari linkkiä, joiden takaa löytyy asioita, joissa Suomi on maailmanlaajuisesti ykkönen sekä 56 syytä, miksi Suomessa asuminen on upea juttu. 

Nyt mun on kuitenkin aika kaivaa meikkipussi ja paljettimekko esiin ja alkaa tälläytymään illan ohjelmaa varten - jatkoa huikeasti alkaneelle viikonlopulle on siis tiedossa loistavan tyttöporukan, herkuttelun sekä tanssimisen merkeissä! VR kuljetti tosiaan eilen mun luo melkoisen kultakimpaleen ja samalla tän joulun parhaan lahjan, sillä mun rakas kesätyttöni Emilia saapui Vaasasta tänne ilahduttamaan mua. Itsenäisyyspäivä starttailtiin aamupuuron jälkeen Liikuntapäivilta saamiani kuponkeja hyödyntämällä kunnon hikijumpalla sekä sen jälkeen herkutellulla uunilohella ja juuresmuusilla. Kun päivä on alkanut tällä tavalla, ei jatkokaan voi mennä huonosti, eihän? ;)

Hyvää itsenäisyyspäivää siis myös muille - onko teillä illalle jotain suunnitelmia? :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti