sunnuntai 15. joulukuuta 2013

Syksyn parhaat löydöt

Koska mulla ei ole viime päiviltä mitään kovinkaan mielenkiintoista tai uutta kerrottavaa (lue: päivät ovat kuluneet koulussa, töissä, koulujuttuja pakertaen, salilla ja joulujärjestelyjä tehden), mutta postailuintoa silti löytyisi, päätin tehdä tässä vaiheessa pienen kurkkauksen kuluneeseen syksyyn ja sen aikana tehtyihin kirpparilöytöihin! En oo koskaan ollut mikään älyttömän kova uusien ostosten esittelijä näin blogin puolella ja satunnaisia mainintoja ja kuvaräpsyjä lukuunottamatta melko monet ostokset ovat jääneet vaille sen kummempaa huomiota. En jotenkin jaksa uskoa, että ketään oikeasti kiinnostaa, millaisen huulirasvan oon ostanut tai milloin oon joutunut hakemaan Anttilasta uuden ripsarin? :D Toisaalta en ole myöskään millään tavalla himoshoppaaja ja keskustan liikkeiden sijaan ostokseni painottuvatkin aika lailla erilaisiin kirppareihin. Miksipä ei - yleensä kirppiksiä tukemalla lopputuloksena on win-win-situation sekä ostajalle että myyjälle! Tämän syksyn aikana oonkin onnistunut tekemään muutaman älyttömän hyödyllisen ja edullisen löydön, joiden parhaimmistoa ajattelin esitellä pikaisesti. Kirpparit kannattavat! ;)

Ihana leopardikuvioinen suoristusrauta, 5e. Bongattu Jyväskylän alueen Facebook-kirppikseltä :) Täähän on toki aika pienikokoinen, mutta toisaalta taas älyttömän helppo kuljettaa mukana! Sitä paitsi mun hiukset on niin ohuet, etten oikeastaan edes tarvi isompaa :D
Eccon saappaat, 4e keskustan Centrum-kirpparilta. Olin ihan happyhappy kun löysin nämä, näihin metrikinttuihin kun ei ihan joka päivä löydy sopivia kenkiä varsinkaan kirppareilta! :D Nää ovat olleet mulla jo melko kovassa käytössä, mikä näkyykin sitten esimerkiksi tuolta korosta...
Tästä taisin mainitakin jossain postauksessa - ulkoilutakki samaiselta Centrum-kirppikseltä, 4e. Tää tuli todellakin tarpeeseen, sillä olin juuri pohtinut useamman päivän, mistä löytäisin kohtuuhintaisen ulkoilutakin lenkkeilyyn. Bueno!

Niinikään Jyväskylän FB-kirppikseltä bongattu mekko, 5e. Tykkään tästä jotenkin ihan älyttömän paljon ja mun mielestä tätä voi ihan hyvin käyttää erilaisten yhdistelmien kanssa niin arkena kuin juhlissakin! Oonkin ehtinyt testaamaan mekon jo useampana päivänä kouluasuna ja viime viikonloppuna myös baarissa :)

PARASTA. Akuutissa treenikassipulassani löysin FB:stä ilmoituksen tästä yllänäkyvästä, juuri sopivan kokoisesta salilaukusta. Treffit keskustassa myyjän kanssa ja laukku vaihtoi omistajaa kolmella eurolla. :) Koko on aivan täydellinen ja äärettömän tärkeitä pikkutaskujakin löytyy useampi.
Myin viime viikonloppuna mun kaks liian suureksi jäänyttä villakangastakkia ja pienen hetken jouduin elämään täysin ilman yhtä ainutta villistä. Onneksi Facebook pelasti jälleen kerran ja kävin tiistai-iltana noutamassa tämän Vero Modan yksilön kotiin 7e hintaan! Täähän on toki aika perustakki, mutta oikeastaan just sellainen mitä kaipaankin :D (kröhöm, mites toi jättimäiseltä näyttävä käsi tuossa...)
Okei, tää on ehkä hieman turhake - mutta ihana sellainen! Ruskea neuleliivi karvareunuksella kotiutui mulle huuto.netin kautta ja maksoin siitä 3,50e sekä postikulut. Me happy :)
Mitäs sanotte? :) Rentouttavaa sunnuntai-iltaa jokaiselle!

4 kommenttia:

  1. karvaliivi on just söpö! kelpais mullekin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on kyllä just "sopivan karvainen", ei oo liikaa eikä liian vähän :D

      Poista
  2. Ihania juttuja. Oon unohtanu kokonaan katella huuto.netistä vaatteita, verhot sieltä vasta tosin sain. Onpa tuota vaatetta kuitenki sen verran, että ehkä on parempi pysyä sieltä pois jo siellä on tollasia ihanuuksia :D

    VastaaPoista
  3. Huuto.net on kyllä melko petollinen paikka! :D Tosin mulla paljon pahempia ovat vielä nuo facebook-kirppikset, joilta kynnys ostaa on aivan liian matala... :D

    VastaaPoista